V prípade, že nás chcete kontaktovať, prosím prečítajte si v prvom rade najčastejšie kladené otázky, ktoré sme pre vás zhrnuli nižšie.


Mám otázku, ktorá sa týka objednávky, ktorú som už zadal/a

Nebolo mi doručené sledovacie číslo

Sledovacie čísla odosielame vždy okolo 18:00 v deň odoslania zásielky. V prípade, že ste do 18:00 nedostali žiadny email, v prvom rade si prosím skontrolujte zložku "Spam" vo vašej schránke. V prípade, že v nej nič nenájdete, kontaktujte nás prosím prostredníctvom formulára, ktorý nájdete nižšie. Číslo vám manuálne zašleme znova.


Úspešne som zadal/a objednávku, nebol mi však doručený žiadny email s potvrdením objednávky

Email s potvrdením objednávky je vždy odoslaný zároveň s úspešným prijatím platby. V prípade, že email nemôžete nájsť, skontrolujte prosím v prvom rade zložku "Spam". Ak ani tam nič nenájdete, kontaktujte nás prosím pomocou formulára, ktorý je umiestnený nižšie a my vám email zašleme manuálne.


Chcem odstrániť alebo pridať produkty v mojej objednávke

V prípade, že už bola vaša objednávka odoslaná, už nie je možné do nej nič pridať ani z nej nič odstrániť. Nechcené položky nám môžete navrátiť v súlade s našimi zásadami vrátenia tovaru..

Ak vaša objednávka ešte nebola odoslaná a vy by ste chceli zmeniť farbu produktu kontaktujte nás prosím prostredníctvom formulára, ktorý nájdete nižšie a my vám zvyčajne budeme môcť vyhovieť.

Ak vaša objednávka ešte nebola odoslaná a chceli by ste do nej pridať alebo z nej odstrániť položky, vašu objednávku budeme musieť zrušiť a vrátiť vám peniaze. Následne môžete zadať novú objednávku na produkty, ktoré si prajete zakúpiť. Upozorňujeme, že ak ste za objednávku platili prostredníctvom platobnej karty alebo bankového prevodu, môže navrátenie peňazí na váš účet trvať až štyri pracovné dni. To znamená, že pri zadávaní vašej novej, aktualizovanej objednávky nemusíte mať tieto prostriedky k dispozící v ten istý deň.


Chcem zrušiť moju objednávku

Pre zrušenie vašej objednávky nás prosím kontaktujte čo najskôr prostredníctvom formulára, ktorý nájdete nižšie. Ak bola objednávka už odoslaná, nie je už možné ju zrušiť. Môžete však tovar vrátiť, v súlade s našimi zásadami vrátenia tovaru.. Náklady na poštovné za navrátený tovar nesie zákazník.

V prípade, že vaša objednávka ešte nebola odoslaná, môžeme ju zrušiť a vrátiť vám zaplatenú sumu. Upozorňujeme, že ak bola objednávka zaplatená prostredníctvom platobnej karty alebo bankovým prevodom, navrátenie peňazí na váš účet môže trvať až štyri pracovné dni.


Chcem zmeniť doručovaciu adresu mojej objednávky

V prípade, že bola vaša objednávka už odoslaná, nie je už možné adresu meniť. Najlepšia možnosť je v takomto prípade kontaktovať doručovateľa po tom, čo obdržíte email so sledovacím číslom a zistiť, či môže vyhovieť vašej požiadavke. V prípade, že sa aktualizovaná adresa nachádza v rovnakom meste, väčšinou je tak možné urobiť bezplatne.

V prípade, že vaša objednávka ešte nebola odoslaná, môžeme doručovaciu adresu ešte zmeniť. Prosím kontaktujte nás prostredníctvom formulára, ktorý môžete nájsť nižšie.


Kedy dostanem moju objednávku?

V emaile so sledovacími údajmi, ktorý obdržíte do večera v deň, kedy je vaša objednávka odoslaná, nájdete sledovacie číslo a odkaz. Kliknutím na odkaz prejdete na stránku s detailnými informáciami o sledovaní, kde nájdete aj predpokladaný dátum doručenia.


Neviem nájsť doklad o zaplatení mojej objednávky

Doklad o zaplatení vašej objednávky nájdete v prílohe emailu so sledovacím číslom, je tiež pribalený k vašej objednávke a môžete ho nájsť aj na stránke "Môj účet", ak u náš máte založený používateľský účet.


Stránka sledovania zásielky uvádza, že nikto nebol dostupný pre prevzatia zásielky, ja som však dostupná/ý bol/a.

Prosím kontaktujte doručovateľskú spoločnosť a požiadajte o nové doručenie. Podľa miesta vášho bydliska je možné, že bola zásielka doručená na miestny poštový úrad a v prípade, že tak neurobili sa pravdepodobne pokúsia o doručenie znova na ďalší deň.


Stránka sledovania zásielky uvádza, že moja objednávka bola doručená, ja som moju zásielku ale neobdržal/a.

Prosím kontaktujte doručovateľskú spoločnosť, informujte ich o svojom sledovacom čísle a o tom, že vám nebolo nič doručené napriek tomu, že status na sledovacej stránke bol zmenený. Vo väčšine prípadov sú schopní zásielku nájsť a doručiť. Tiež sa prosím spýtajte svojich susedov, ktorým mohla byť zásielka tiež doručená. Občas sa stáva, že kuriér zásielku nechá u susedov v prípade, že na adrese doručenia nikoho nezastihne. Ak zavoláte priamo doručovateľskej spoločnosti, budú vám schopní povedať, či sa tak stalo aj vo vašom prípade.

V prípade, že nie ste schopní zásielku nájsť, kontaktujte nás prosím prostredníctvom formulára, ktorý nájdete nižšie, čo najskôr.


Nie som so zakúpeným produktom spokojný/á a chcem produkt vrátiť

Vrátenie nechcených položiek je možné podľa našich zásadami vrátenia tovaru.. Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára pre začatie procesu reklamácie/vrátenia tovaru.


Mám problém s mojim zariadením a potrebujem asistenciu pod zárukou

Prejdite na našu stránku venovanú zárukám a vložte záručný formulár. Po jeho vložení vás bude za kátku chvíľu kontaktovať zástupca MagicVaporizers.


Pri používaní môjho vaporizéra nie je viditeľná žiadna para

Viditeľná para nie je pri používaní vaporizéra vždy zaručená. Jej výskyt závisí od mnohých faktorov, ako je napríklad metóda nahrievania, vaporizovaného materiálu, prietoku vzduchu, teplote vaporizácie, vlhkosti atď.

Ak ste zvyknutí vaporizovať e-liquidy a očakávate rovnaké množstvo viditeľnej pary, maly by ste znížiť svoje očakávania pri vaporizácií bylín/voskov/olejov, nakoľko e-liquid obsahuje rastlinný glycerín, teda hustú tekutinu, ktorá produkuje viditeľnú paru.

Odporúčame si vždy prezrieť pár YouTube recenzií vyporizérov, o ktorých kúpu máte záujem, pre získanie presnejšej predstavy o viditeľnosti a hustote pary, ktoré môžete očakávať. Existuje ale niekoľko spôsobov, ktorými môžete zvýšiť hustotu pary v prípade, že to je vaša priorita:

  • Ak používate bylinky, rozdrvte ich najemno a natlačte ich natesno (ale nie príliš natesno, vzduch musí byť stále schopný prúdiť dovnútra).
  • V prípade, že ide o konvekčný vaporizér, uistite sa že je pokrytý celý povrch výhrevného telesa.
  • Zvýšte teplotu. Pri teplote nad 180°C síce obetujete časť chute, čím vyššia je však teplota, tým viac viditeľnej pary budete vidieť.
  • Vdychujte hlboko a vydychujte rýchlo.

Na príklad, jeden z našich najlepších stacionárnych vaporizérov - Volcano Classic - ktorý koncentruje všetku paru do balónu, môže produkovať balóny s parou, ktorá nie je viditeľná pri 180°C, rovnako však môže produkovať balóny s parou bielou ako mlieko pri vyšších teplotách(215°C+).

Rozumieme, že niektorí zákazníci uprednostňujú veľké oblaky, ktoré jednoducho vyzerajú viac "cool", nenechajte však svoje oči rozhodovať o tom, či vaporizér funguje správne a skôr sa namiesto toho riaďte pocitom. Ak váš materiál po vaporizovaní nadobudne hnedú farbu, väčšinou to znamená, že vaporizér funguje ako má.

Pamätajte, že vaporizéry, ktoré predávame, sú navrhnuté pre extrahovanie aktívnych látok z vášho materiálu s maximálnou efektivitou a tou najlepšou chuťou, nie produkovať najhustejšiu paru.


Mám otázku pred tým, ako zadám objednávku

Posielate objednávky do mojej krajiny?

Tovar posielame prakticky do celej Európy, s pár výnimkami. Ak chcete zistiť, či je vaša krajina dostupná, skúste pridať pár produktov do košíka a prejsť k jeho zaplateniu.

Ako dlho potrvá, kým bude zásielka doručená do mojej krajiny?

Zvyčajne doručujeme tovar po celej Európe do 1 až 3 pracovných dní, na niektoré veľmi vzdialené miesta to ale môže trvať až 5 pracovných dní. Taktiež dostanete sledovací odkaz, pomocou ktorého môžete sledovať svoju objednávku a zistiť presný čas doručenia.


Budem musieť moju objednávku precliť?

Nie, pokiaľ je váš štát členom Európskej Únie, nevzťahujú sa na objednávku žiadne dodatočné poplatky.

Cena, ktorú uvidíte pri platení je konečná cena, ktorú zaplatíte. Ak však žijete mimo Európskej Únie, napríklad v Nórsku, na Kanárskych ostrovoch, Islande, v San Maríne alebo Švajčiarsku, prezrite si prosím odpoveď na nižšie uvedenú otázku.


Môj štát nie je členom EU, budem musieť precliť moju objednávku?

Ak bývate mimo európskeho hospodárskeho spoločenstva v ktorom sa neplatí DPH, ale zároveň v štáte, ktorý sa nachádza v Európe (napríklad Nórsko, Kanárske ostrovy, San Maríno alebo Švajčiarsko), je možné, že sa na vašu objednávku bude vzťahovať dodatočné zdanenie/colná povinnosť zo strany vášho štátu, ktoré nebudú zahrnuté do celkovej ceny pri platení.

Odporúčame sa pred zadaním objednávky informovať. Colná povinnosť a dodatočné zdanenie sú vyžadované zo strany vašej vlády a nie je to niečo, čomu by sme mohli zabrániť. Pri objednávke akéhokoľvek vaporizéru je doprava ku vám zdarma, akékoľvek dane, clo alebo iné dovozné poplatky sú vašou zodpovednosťou a budú zaplatené vami.


Pokúsil/a som sa zaplatiť kartou, systém ale platbu zamietol

Najpravdepodobnejším dôvodom je neaktivovaný 3D Secure. 3D Secure je systém zavedení vydávateľmi kreditných kárt, ktorý bráni podvodným transakciám prostredníctvom dodatočného spôsobu verifikácie (väčšinou prostredníctvom telefónu) okrem údajov na karte.

Pre platbu za online objednávky je potrebné aktivovať 3D Secure. Pre aktiváciu 3D Secure na vašej karte kontaktujte svoju banku a požiadajte o aktiváciu. Táto ochrana je pre vašu bezpečnosť pri nakupovaní online a pre zabráneniu neoprávneného využívania vašej karty. Po aktivácií prosím zadajte novú objednávku a dokončite platbu.

Ak platba stále neprebehla úspešne alebo sa potýkate s iným problémom, prosím kontaktujte nás prostredníctvom formulára, ktorý nájdete nižšie.


Máte nejaké kamenné obchody na Slovensku?

Nie, predávame výlučne online. Toto nám umožňuje udržiavať nízke náklady a ešte nižšie ceny.


Môžem dostať zľavový kód?

Nanešťaštie nie. Sme veľmi hrdí na naše nízke ceny a naša politika je v tom ohľade nedávať zľavové kódy, ak ich nemôžeme poskytnúť všetkým našim zákazníkom.


Zasielate vaše objednávky diskrétne?

Áno. Objednávky zasielame v neoznačených hnedých krabiciach bez značky MagicVaporizers. Meno odosielateľa je "Anything Worldwide", čo zaručuje, že obsah zásielky nebude nikomu podozrivý.


Ponúkate možnosť platby na dobierku alebo si môžem prebrať moju objednávku osobne na Slovensku?

Pretože sa snažíme ponúkať tie najlepšie ceny, predávame výlučne online. Všetky objednávky musia byť plne zaplatené ešte predtým, ako sú odoslané zo skladu. Sklad nie je možné navšíviť, aby ste si svoju objednávku prevzali osobne. Doručíme vám ju až k dverám a vždy vám poskytneme sledovacie číslo, pomocou ktorého zistíte, kde sa objednávka nachádza alebo zmeníte podrobnosti o doručení.


Mám problémy pri zadávaní objednávky

Kontaktujte nás prosím prostredníctvom formulára, ktorý nájdete nižšie. Pokúste sa opísať váš problém čo najpodrobnejšie, vrátane chybových správ.


Mám otázku, týkajúcu sa produktu

Prosím kontaktujte nás prostredníctvom formulára, ktorý nájdete nižšie. Pokúsime sa odpovedať na vaše otázky tak rýchlo a podrobne, ako to len pôjde :)


Ak vaša otázka nebola zodpovedaná vyššie, môžete náš kontaktovať priamo!