Informácie o preprave
Kedy bude moja objednávka odoslaná?
Všetky objednávky odosielame v deň ich zadania ale na ďalší pracovný deň, podľa toho, či bola objednávka zadaná pred 13:00.
Ako dlho potrvá doručenie?
Priemerne trvá doručenie objednávky 2 pracovné dni, čím bližšie sa však vaša adresa nachádza k nášmu skladisku v Nemecku, tým rýchlejšie vaša objednávka dorazí. Doručenie do hlavných miest po celej Európe trvá väčšinou iba 1 pracovný deň. Prezrite si zoznam nižšie, na ktorom nájdete priemerné časy doručenia pre jednotlivé štáty (v pracovných dňoch).
Belgicko: 1 až 3
Chorvátsko: 1 až 3
Česko: 1 až 3
Dánsko: 1 až 2
Francúzsko: 1 až 2
Fínsko: 1 až 3
Grécko: 2 až 5
Holandsko: 1 až 2
Írsko: 2 až 3
Luxembursko: 1 až 3
Maďarsko: 1 až 3
Nemecko: 1
Portugalsko: 2 až 3
Poľsko: 1 až 2
Rakúsko: 1 až 2
Slovensko: 1 až 3
Slovinsko: 1 až 3
Španielsko: 1 až 3
Švédsko: 1 až 3
Taliansko: 1 až 3
Iné: 2 až 5
Koľko bude stáť doprava?
Doprava zdarma je nastavená pre všetky objednávky s hodnotou aspoň 50 €, čo znamená že všetky vaporizéry vám doručíme zdarma. V prípade, že je hodnota vašej objednávky nižšia ako 50 €, cena dopravy bude medzi 5 a 20€, v závislosti od toho, do ktorého štátu zásielka smeruje. Cena dopravy sa u nás pomerne často mení, preto prejdite k plateniu a pozrite si, aká je cena dopravy pre vašu objednávku, ak bude jej hodnota pod 50 €.
Aké sú možnosti doručenia?
Všetky naše objednávky sú doručované prostredníctvom služby UPS.
Skadiaľ sú odosielané vaše objednávky?
Naše skladisko sa nachádza v meste Apolda v Nemecku, pre zaistenie najrýchlejšieho doručovania po celej Európe.
Kam všade odosielate objednávky?
Objednávky odosielame do všetkých štátov Európy, s pár výnimkami. Prosím prejdite k platbe objednávky, kde zistíte či ponúkame naše služby aj vo vašej krajine. V prípade, že bývate v Európe ale váš štát nie je členom Európskej únie (napríklad Nórsko alebo Švajčiarsko), na vašu objednávku sa pravdepodobne budú vzťahovať colné poplatky, ktoré nie sú zahrnuté v cene objednávky pri jej platbe.
Sú objednávky diskrétne zabalené?
Áno, naše zásielky odosielame v diskrétnych krabiciach bez akejkoľvek zmienky o MagicVaporizers, používame iba náš obchodný názov "Anything Worldwide".
Kedy dostanem sledovacie číslo mojej zásielky?
Email so sledovacím číslom odosielame v deň, kedy bola objednávka odoslaná zhruba o 18:00.
Aké sú možné spôsoby platby?
Ponúkame tri spôsoby platby: prostredníctvom platobnej karty, prostredníctvom služby PayPal alebo bankovým prevodom.
Môžem po zadaní objednávky zmeniť adresu doručenia?
Ak nás kontaktujete pred tým, ako je objednávka spracovaná naším skladiskom, budeme vám schopní pomôcť zmeniť adresu doručenia. V prípade, že bola zásielka už odoslaná z nášho skladiska, môžete kontaktovať kuriéra a zmeniť adresu doručenia zdarma, ak sa nová adresa nachádza v rovnakom meste ako tá predošlá.
Čo sa stane ak nebudem doma, keď sa UPS pokúsi doručiť zásielku?
UPS v takomto prípade naplánuje ďalší termín doručenia alebo doručia vašu zásielku do najbližšej pobočky UPS Parcel, kde si ju môžete vyzdvihnúť alebo ich kontaktovať a dohodnúť ďalší pokus o doručenie.
Čo sa stane v prípade, že sa rozhodnem zásielku neprebrať?
V prípade balíkov, ktoré neboli včas prevzaté alebo vyzdvihnuté zákazníkom, si vyhradzujeme právo odpočítať 25 € pre pokrytie našich skutočných nákladov na dopravu (doručenie a vrátenie) z celkovej sumy objednávky a vrátiť zvyšnú sumu na váš účet. Ak by ste si chceli objednať novú zásielku, budete musieť zadať objednávku znova.
Sú moje osobné údaje v bezpečí?
Áno, zabezpečenie vašich osobných údajov berieme veľmi vážne a máme viacvrstvovú bezpečnostnú infraštruktúru, ktorá bráni narušeniu bezpečnosti a únikom informácií. Prečítajte si viac o tom, ako narábame s vašimi údajmi v našich Zásadách ochrany osobných údajov.
Ponúkate veľkoobchodný predaj?
Áno, ponúkame náš tovar za veľkoobchodné ceny všetkým slovenským spoločnostiam s platným informačným číslo DPH. Prečítajte si viac o našej veľkoobchodnej ponuke tu.