COVID-19: Naše skladisko nie je situáciou ovplyvnené. Doba doručenia objednávok je 1 až 3 pracovné dni.

Reklamácie a záruky

Chceme, aby ste si zážitok z našich vaporizérov užívali aspoň tak, ako si mi užívame ich predávanie. Kedykoľvek preto potrebujete našu pomoc, môžete s nami počítať. Ak si od nás niečo zakúpite, vzťahuje sa na tento tovar záruka priamo od nás, ale rovnako aj od výrobcu. Niektorí výrobcovia požadujú, aby zákazník zaregistroval svoje zariadenie na ich webovej stránke a otvoril záručný ticket odtiaľ . Zástupca spoločnosti vás bude následne kontaktovať s informáciami o tom, ako pokračovať.

Proces v skratke funguje takto:

  • Vložte reklamačný formulár so správnymi informáciami.
  • Obdržíte email s návodom na zaslanie.
  • Vaporizér odošlite prostredníctvom vybranej prepravnej spoločnosti.
  • Obdržíte zásielku s náhradným produktom.
  • Celý proces môže trvať do 7 pracovných dní (tento čas nezahŕňa prepravu).

Pre založenie svojho reklamačného prípadu prosím vyplňte a vložte formulár, ktorý nájdete nižšie. Zástupca MagicVaporizers vás bude čoskoro kontaktovať s ďalšími informáciami.